eKnižnica / Vysokoškolská účebnica / Seminary concerning the final thesis Media and Authors´ Rights Mediálne a autorské právo Me ...
Marketing, Mediálna výchova, Masmediálna komunikácia, Jazyk, Právo, Umenie,
Public Relations (PR) Media Relations Creation of journalistic messag
Theories of Media Communication Teória mediálnej komunikácie media
masmédiá, marketing, príručky, Fenomén noviny z pohľadu teoretick
persuázia, médiá, učebnice vysokoškolské, Úvod do teórie persuá
marketing, médiá, Teoretické východiská mediálneho marketingu, Kom
násilie v médiách, agresia, mediálne násilie, vplyv médií, TERMIN
marketing, mediálny marketing, štúdie Marketingová komunikácia;
bannerová reklama, obsahový marketing, sociálne médiá, SEO, PPC, ne
KOMUNIKÁCIA, MÉDIÁ A INFORMÁCIE V PERSPEKTÍVE ETIKY; Komunikácia,
1 ÚVOD DO PROBLEMATIKY PR - Dáša Franić 2 VZŤAHY S MÉDIAMI - Kata
Mobilné aplikácie 1.1 Natívne aplikácie 1.2 Webové aplikácie 1.
copywriting, SEO, webové stránky, marketingová komunikácia, online m
ZAČÍNAME S EXCELOM, POUŽÍVANIE VZORCOV A FUNKCIÍ, GRAFY V EXCELI, M
Propaganda Metódy a nástroje mediálnej propagandy Propagandistická
HISTÓRIA VZNIKU RIADENIA VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI Vývoj marketingove
Mediálne právo a jeho charakteristika, Právo duševného vlastníctva
Rozhlasová tvorba rozhlas Rádio vysielanie strih zvuku artikulác
IDEA SUPERHRDINSTVA: ARCHETYP (SUPER)HRDINU V 21. STOROČÍ, SUPERHR
MOŽNOSTI A PRINCÍPY EMPIRICKÉHO SKÚMANIA FILMOVÝCH DIEL O SUPERHRDI