eKnižnica / Zborník /
EKO-INOVÁCIA VO VYBRANOM PODNIKU, MÓDNA FOTOGRAFIA AKO MARKETINGOVÝ NÁSTROJ ZNAČKY SALUMEA, Z ...
Masmediálna komunikácia,
Tento zborník je zostavený z príspevkov prezentovaných na študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencii Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v akademickom roku 2018/2019. Príspevky boli spracované študentami bakalárskeho a magisterského štúdia študijného odboru marketingová komunikácia a masmediálna komunikácia. Hlavným cieľom a poslaním konferencie bolo porovnať úroveň kvality odbornej a vedeckej činnosti študentov, motivovať ich k vedeckej práci tak, aby sa z nich v budúcnosti stali možno aj budúci uchádzači o doktorandské štúdium. V rámci riešených prác sa študenti študijného odboru marketingová komunikácia zamerali na odborné témy z oblasti reklamných agentúr, nástroje SOLOMO a environmentálnu problematiku, ekologické inovácie, marketingovú komunikáciu, ale aj cirkulárnu ekonomiku. Dané témy boli riešené v podmienkach konkrétnych podnikateľských subjektov. Študenti študijného odboru masmediálna komunikácia prišli so zaujímavými témami z oblasti , ako interview v periodickej tlači, The Event „Weekend with Primus Equestrian“, problematika umenia v komunikačnej oblasti, žánrovej kategorizácie, digitálnych hier a mnohých ďalších. Chcem vyjadriť presvedčenie, že konferencia splnila svoj cieľ a zároveň naplnila očakávania účastníkov z pohľadu prehlbovania ich doterajších vedeckých poznatkov.