Quo vadis massmedia, quo vadis marketing

eKnižnica / Zborník /
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČASŤ TELEVÍZNEHO VYSIELANIA; ...


Rok vydania:
2022
Dátum publikácie:
26.09.2022
Autor:

editori: Lucia Magalová, Miroslav Macák, Patrik Kolenčík

Oblasť záujmu:

Marketing, Masmediálna komunikácia,


Anotácia:

Zborník s názvom „Quo Vadis Massmedia, Quo Vadis Marketing“ s podtitulom „UPloads and DOWNloads of Digital Age“ prezentuje výstupy z rovnomennej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov, ktorá sa konala online dňa 7. apríla 2022. Konferencia mala už tradične 2 podsekcie: masmediálnu a marketingovú komunikáciu, v rámci ktorých vystúpilo 13 hostí. Väčšina hostí pochádzala zo Slovenska, ale prítomní boli aj hostia z Filipín, Francúzska a Českej republiky. Celá konferencia prebiehala formou streamu, ktorý zabezpečili študenti z FMK TV, a ktorý bol následne streamovaný aj na platformy Youtube a Facebook. V zborníku z konferencie je publikovaných 26 výstupov, z toho 16 príspevkov v sekcii masmediálna komunikácia a 10 príspevkov v sekcii marketingová komunikácia. Prispievateľov, ktorí publikovali buď samostatne alebo v spoluautorstve, je spolu 29. Príspevky v zborníku sú zamerané na rôzne oblasti mediálnej a marketingovej problematiky ako napríklad televízne a rozhlasové vysielanie, regionálnu žurnalistiku, používanie sociálnych sietí, využívanie digitálnych hier na edukáciu, analýzu nežiadúcich fenoménov v digitálnych hrách, hudby vo filme, výskum správania spotrebiteľov, neuromarketing a budovanie značky. Recenzovaný vedecký zborník doktorandov a mladých vedecký pracovníkov je určený nielen pre študentov a pedagógov, ale aj širšiu laickú verejnosť, ktorá sa zaujíma o problematiku médií. Zborník je jednoznačným prínosom do poznania mediálnej a marketingovej problematiky a v konečnom dôsledku aj do odboru mediálne a komunikačné štúdiá. Na záver by som chcel ešte poďakovať organizátorom za úspešné zvládnutie konferencie, recenzentom za odborné posúdenie príspevkov a editorom za zostavenie zborníka.

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 426 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Publikácie s podobným obsahom

ŠVOAUK 2022 : sekcia masmediálnej komunikácie, umeleckej komunikácie a teórie digitálnych hier
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
ŠVOaUK 2021, Sekcia masmediálnej komunikácie
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 MEGATRENDY A MÉDIÁ: HOME OFFICETAINMENT
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MARKETING
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MASSMEDIA
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrends and Media, Home Officetainment, 2021
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky