ŠVOAUK 2022 : sekcia masmediálnej komunikácie, umeleckej komunikácie a teórie digitálnych hier

eKnižnica / Zborník /
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDENTITU ČLOVEKA; DÔVODY TV ...


Rok vydania:
2022
Dátum publikácie:
04.11.2022
Autor:

editori Alexandra Rysuľová, Lucia Škripcová, Monika Prostináková Hossová

Oblasť záujmu:


Anotácia:

Vážení čitatelia, Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave každoročne organizuje Študentskú vedecko-odbornú a umeleckú konferenciu, ktorá umožňuje študentkám a študentom bakalárskeho a magisterského stupňa štúdia v spolupráci so školiteľmi prezentovať príspevky z oblasti im najbližšej – masmediálnej komunikácie, umeleckej komunikácie a teórii digitálnych hier. Po dvoch náročných rokoch poznačených pandémiou sme v akademickom roku 2021/2022 vrátili konferenciu z online prostredia na akademickú pôdu univerzity. Je mi cťou Vám predstaviť zborník prezentujúci súbor vybraných príspevkov, ktoré mali študenti možnosť prezentovať dňa 27.4. 2022. Zborník je zostavený z deviatich prác, ktoré reflektujú záujmy študentov. V rámci masmediálnej komunikácie, zborník obsahuje príspevky zameriavajúce sa na digitálnu celebritizáciu a vplyv na identitu človeka, problematiku dezinformácií v internetovom prostredí, rolu a vplyv médií v živote rodiny a orientáciu detí a mládeže, a mediálnu persuáziu. Umelecká komunikácia približuje hudbu vo filmoch francúzskej novej vlny a tvorbu autorského, krátkometrážneho filmu. Sekcia so zameraním na teóriu digitálnych hier identifikuje dôvody tvorenia guildov a tuzemskú hernú periodickú tlač. Hlavným cieľom študentskej konferencie je poskytnúť študentom priestor na prezentáciu výsledkov svojej vlastnej vedeckej činnosti a motivovať ich k vzdelávaniu sa. Vybrané príspevky sú spracované na vysokej úrovni a je zrejmé, že študenti spoločne kreujú generáciu budúcich vedeckých pracovníkov. Konferencia splnila svoj hlavný cieľ a preukázala, že študentky a študenti sa venujú aktuálnym témam so zreteľom na ich štúdium a zároveň dokážu nadobudnuté poznatky vedecky spracovať a verejne prezentovať. Mgr.Alexandra Rysuľová, PhD.

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 157 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

2021 MEGATRENDY A MÉDIÁ: HOME OFFICETAINMENT
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrends and Media, Home Officetainment, 2021
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo Vadis Massmedia 2020
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Publikácie s podobným obsahom

Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
ŠVOaUK 2021, Sekcia masmediálnej komunikácie
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 MEGATRENDY A MÉDIÁ: HOME OFFICETAINMENT
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MARKETING
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MASSMEDIA
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrends and Media, Home Officetainment, 2021
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Marketing Identity 2020, COVID-2.0 EN
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky