Quo Vadis Massmedia 2020

eKnižnica / Zborník /
EDUCATIONAL USE OF SECOND LIFE DIGITALIZATION AND ITS IMPACT ON INVESTIGATIVE JOURNALISM ZAČÍNAJ ...


Rok vydania:
2021
Dátum publikácie:
24.02.2021
Autor:

Zora Hudíková, Lucia Škripcová, Nikola Kaňuková

Oblasť záujmu:

Masmediálna komunikácia,


Anotácia:

Milé čitateľky, milí čitatelia, zborník príspevkov z vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov „Quo Vadis Massmedia, Quo Vadis Marketing“ – masmediálna časť – reflektuje súčasný vedecký diskurz v masmediálnej oblasti. Prvýkrát v histórii Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave sa konferencia konala online (2.4.2020), čo sa stretlo s veľmi pozitívnym ohlasom a veľkým záujmom akademickej aj odbornej komunity. Autori v príspevkoch reagujú na aktuálne otázky teórie a výzvy praxe, formulujú netradičné pohľady a komplexné riešenia, aj v kontexte interdisciplinarity. Veľká časť príspevkov sa venuje špecifikám a problémom masmediálnej komunikácie v internetovom priestore a prostredí sociálnych sietí, budovaniu nevyhnutých digitálnych zručností, správaniu sa rôznych generácií v digitálnej dobe, ako aj počas špecifickej situácie v období pandémie koronavírusu. Ďalšou skúmanou oblasťou sú dlhodobo diskutované témy mediálneho diskurzu, akými sú objektivita a manipulácia v médiách, informácie a dezinformácie v mediálnych obsahoch, naratívne stratégie v mediálnych obsahoch, optimalizácia podmienok a procesov mediálnej tvorby a novinárskej profesie, vyjadrovacie prostriedky médií a ich vývoj v kontexte technologického rozvoja a i. Viaceré príspevky prezentujú aj špecifickú tematiku digitálnych hier, ktoré v súčasnej dobe napĺňajú viaceré funkcie – nielen relaxačnú, ale aj edukačnú a sociálnu. Recenzovaný zborník vedeckých príspevkov ponúka názory, idey, kritické diskurzy, či výsledky vlastných skúmaní a skúseností ako podnety pre odbornú diskusiu a inšpiráciu pre ďalšie výskumy. Je určený pre pedagógov masmediálnych a žurnalistických škôl, vedeckých pracovníkov, odborníkov z praxe, študentov, ale aj pre laickú verejnosť, pre ktorú je problematika masmediálnej komunikácie zaujímavá. Poďakovanie patrí všetkým, ktorí prispeli k jeho vydaniu aj k úspešnému priebehu samotnej konferencie.

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 276 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

ŠVOAUK 2022 : sekcia masmediálnej komunikácie, umeleckej komunikácie a teórie digitálnych hier
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo vadis Massmedia Quo vadis Marketing 2018
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Publikácie s podobným obsahom

ŠVOAUK 2022 : sekcia masmediálnej komunikácie, umeleckej komunikácie a teórie digitálnych hier
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
ŠVOaUK 2021, Sekcia masmediálnej komunikácie
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 MEGATRENDY A MÉDIÁ: HOME OFFICETAINMENT
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MARKETING
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MASSMEDIA
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrends and Media, Home Officetainment, 2021
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky