ŠVOaUK 2021, Sekcia masmediálnej komunikácie

eKnižnica / Zborník /
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V DIGITÁLNYCH HRÁCH VPLYV ...


Rok vydania:
2021
Dátum publikácie:
15.12.2021
Autor:

Zdenko Mago, Sabína Gáliková Tolianová, Diana Bulganová

Oblasť záujmu:

Masmediálna komunikácia, Umenie,


Anotácia:

Vážení čitatelia, zborník predstavuje súbor prác zo Študentskej, vedeckej, odbornej a umeleckej konferencie, ktorá sa uskutočnila na FMK UCM v Trnave online formou dňa 16. 4. 2021. Študentky a študenti ich vypracovali pod odborným dohľadom a vedením pedagógov fakulty. Na konferencii ich prezentovali v rámci troch tematických sekcií – digitálne hry a umelecká komunikácia, masmediálna komunikácia a marketingová komunikácia, pričom boli posúdené utvorenými piatimi odbornými komisiami s cieľom zhodnotiť a porovnať úroveň kvality vlastnej tvorivej študentskej činnosti. V tomto zborníku ide o publikované práce so zameraním na digitálne hry a umeleckú komunikáciu. ŠVOaUK organizuje fakulta každý rok pre študentky a študentov magisterského aj bakalárskeho stupňa štúdia. Možno skonštatovať, že aj v tomto akademickom roku uskutočnené konferenčné podujatie ponúklo príležitosť pre predstavenie ich tvorivej činnosti, odbornú diskusiu výsledkov ich vlastných skúmaní, ideí, názorov, skúseností.... Pritom širším zmyslom a poslaním každoročných študentských konferencií je utvoriť priestor pre podporu ich edukácie, a podnecovať i prehlbovať ich záujem o kooperáciu a zdravú konkurenciu. Zborník príspevkov ako plánovaný výstup z podujatia na FMK UCM v Trnave je, domnievame sa, svedectvom už spomínanej tradície organizovania tohto podujatia ukazujúce na snahu zvyšovať odbornú úroveň študentov, resp. budúcich absolventov fakulty. Svedčí však aj o ľudskom vklade. Poďakovanie preto patrí všetkým pedagógom za ich podporu a usmernenia. Tiež všetkým, ktorí prispeli k úspešnému priebehu samotnej konferencie aj k samotnému vydaniu zborníka. Sabína Gáliková Tolnaiová

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 341 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

Publikácie s podobným obsahom

ŠVOAUK 2022 : sekcia masmediálnej komunikácie, umeleckej komunikácie a teórie digitálnych hier
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 MEGATRENDY A MÉDIÁ: HOME OFFICETAINMENT
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MARKETING
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MASSMEDIA
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrends and Media, Home Officetainment, 2021
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Marketing Identity 2020, COVID-2.0 EN
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky