eKnižnica / Zborník /
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE:
HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČASŤ TELEVÍZNEHO VYSIELANIA; ...
Marketing, Masmediálna komunikácia,
Zborník s názvom „Quo Vadis Massmedia, Quo Vadis Marketing“ s podtitulom „UPloads and DOWNloads of Digital Age“ prezentuje výstupy z rovnomennej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov, ktorá sa konala online dňa 7. apríla 2022. Konferencia mala už tradične 2 podsekcie: masmediálnu a marketingovú komunikáciu, v rámci ktorých vystúpilo 13 hostí. Väčšina hostí pochádzala zo Slovenska, ale prítomní boli aj hostia z Filipín, Francúzska a Českej republiky. Celá konferencia prebiehala formou streamu, ktorý zabezpečili študenti z FMK TV, a ktorý bol následne streamovaný aj na platformy Youtube a Facebook. V zborníku z konferencie je publikovaných 26 výstupov, z toho 16 príspevkov v sekcii masmediálna komunikácia a 10 príspevkov v sekcii marketingová komunikácia. Prispievateľov, ktorí publikovali buď samostatne alebo v spoluautorstve, je spolu 29. Príspevky v zborníku sú zamerané na rôzne oblasti mediálnej a marketingovej problematiky ako napríklad televízne a rozhlasové vysielanie, regionálnu žurnalistiku, používanie sociálnych sietí, využívanie digitálnych hier na edukáciu, analýzu nežiadúcich fenoménov v digitálnych hrách, hudby vo filme, výskum správania spotrebiteľov, neuromarketing a budovanie značky. Recenzovaný vedecký zborník doktorandov a mladých vedecký pracovníkov je určený nielen pre študentov a pedagógov, ale aj širšiu laickú verejnosť, ktorá sa zaujíma o problematiku médií. Zborník je jednoznačným prínosom do poznania mediálnej a marketingovej problematiky a v konečnom dôsledku aj do odboru mediálne a komunikačné štúdiá. Na záver by som chcel ešte poďakovať organizátorom za úspešné zvládnutie konferencie, recenzentom za odborné posúdenie príspevkov a editorom za zostavenie zborníka.