Quo Vadis Massmedia & Marketing 2019

eKnižnica / Zborník /
ENTERPRISING IN THE VIRTUAL WORLD SECOND LIFE NOVÉ MÉDIÁ –TEORETICKÉ VÝCHODISKÁ, ZMENY V KO ...


Rok vydania:
2021
Dátum publikácie:
24.02.2021
Autor:

Sabína Gáliková Tolnaiová, Ľuboš Greguš, Ján Proner

Oblasť záujmu:

Marketing, Masmediálna komunikácia,


Anotácia:

VÁŽENÍ ČITATELIA, v ruke držíte zborník z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov QUO VADIS MASSMEDIA & MARKETING, ktorá sa uskutočnila 11. 4. 2019 v priestoroch UCM v Trnave (Nám. J. Herdu 2). Konferenciu organizuje už tradične každý rok Fakulta masmediálnej komunikácie UCM. Je orientovaná na interdisciplinárne využitie poznatkov z oblasti masmédií a marketingu. Zúčastňujú sa na nej nielen doktorandi a mladí vedeckí pracovníci z domáceho fakultného prostredia, ale aj ďalší hostia zo Slovenska, Česka a iných krajín. Tento rok to bol jej úspešný 11. ročník. Aktívne vystúpenia účastníkov odzneli v dvoch hlavných sekciách. Sekcia masmediálnej komunikácie bola zameraná na okruh problematiky tradičných i nových médií, žurnalistiky, vysielania, publika, tiež problematiky mediálnej výchovy a gramotnosti, virtuálnych svetov, virtuálnej identity a pod.. Sekcia marketingovej komunikácie bola orientovaná na okruh problematiky týkajúci sa napríklad kruhovej ekonomiky, internetu, využívania sociálnych sietí, influencerov atď.. Jednotlivé príspevky uvedené v zborníku sú rozdelené podľa svojho obsahu a povahy do dvoch častí, ktoré zodpovedajú práve spomínaným sekciám. Ako také sa týkajú teoretických i praktických kontextov vybraných problémov masmediálnej a marketingovej komunikácie. Odzrkadľujú pritom mnohosť záujmov a hľadísk, prístupov a metód, ktoré využívajú a s ktorými pracujú účastníci konferencie pri ich aktuálnom riešení. Možno skonštatovať, že aj v tomto prípade bolo širším zmyslom uskutočneného konferenčného podujatia utvoriť priestor pre podporu edukácie mladých odborníkov, ponúknuť príležitosť pre predstavenie a odbornú diskusiu výsledkov ich vlastných skúmaní, ideí, názorov, skúseností. Tiež podporiť tvorivý ľudský dialóg, nadviazanie nielen vedeckých, ale aj ľudských kontaktov. Zborník príspevkov ako plánovaný výstup z podujatia je, domnievame sa, svedectvom zmysluplnosti tradície organizovania tohto podujatia a tiež svedčí o odbornom a ľudskom vklade. Poďakovanie preto patrí všetkým, ktorí prispeli k jeho vydaniu a k úspešnému priebehu samotnej konferencie.

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 202 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

2021 QUO VADIS MASSMEDIA
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Publikácie s podobným obsahom

ŠVOAUK 2022 : sekcia masmediálnej komunikácie, umeleckej komunikácie a teórie digitálnych hier
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
ŠVOaUK 2021, Sekcia masmediálnej komunikácie
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 MEGATRENDY A MÉDIÁ: HOME OFFICETAINMENT
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MARKETING
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MASSMEDIA
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrends and Media, Home Officetainment, 2021
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky