ŠVOaUK 2017, Zborník príspevkov zo študentskej vedeckej odbornej a umeleckej konferencie, masmédiá

eKnižnica / Zborník /
PUBLICISTICK É A SPRAVODAJSKÉ INTERVIEW AN ALÝZA RECENZIE K OM PARACIA REPORTÁŽE VO VYBRANYCH ...


Rok vydania:
2021
Dátum publikácie:
24.02.2021
Autor:

Ján Višňovský, Jana Radošinská, Anna Predmerská

Oblasť záujmu:

Masmediálna komunikácia,


Anotácia:

V seminárnej práci sa budeme venovať spravodajskému a publicistickému interview. V rámci teoretickej časti si povieme čo sú žurnalistické žánre. Potom si ju rozdelí na podkapitoly. Začneme termínom interview, kde sa oboznámime s tým čo tento termín znamená a aké sa rozdeľuje. Pokračovať budeme vysvetľovaním samostatných slov publicistika a spravodajstvo. Tu si povieme čo je pre konkrétny štýl charakteristické, kde ho nájdeme a pre koho je určený. N a konci teoretickej časti objasníme termíny spravodajské a publicistické interview. Samozrejme sa dozvieme rozdiely medzi týmito dvomi štýlmi, ale a to v akých periodikách sa nachádzajú a aké majú zameranie. Túto tému sme si vybrali pre jej rozsiahlu dostupnosť v periodikách. Keď my máme v rukách nejaké periodikum tak prvé ideme čítať práve interview, je pre nás najzaujímavejšiu témou z danej problematiky. N aša práca má teoreticko-empirické zameranie. To znamená že v prvej časti si objasníme teoretickú časť danej problematiky, tým že ju budeme hľadať v rôznych knihách. V analytickej časti sa budeme venovať priamo rozboru ukážok a objasníme si znaky spravodajského žánru. Dané ukážky budeme hľadať v periodikách ako Denník N, Hospodárske noviny, Pravda, Nová čas, Šport, Slovenka, Emma, Eva. N a koniec vyberieme najvhodnejšie ukážky a tie budeme analyzovať. Za cieľ si určujeme nájsť dostatočné rozdiely medzi publicistickým a spravodajským interview. Či už v teórií alebo v periodikách.Taktiež, dozvedieť sa, či v literatúre nájdeme dostatok informácií o spravodajskom alebo publicistickom interview alebo o samostatnej publicistike a spravodajstve. Je ľahké nájsť dostatok poznatkov o danej problematike v odbornej literatúre? Bude ťažké nájsť spravodajské a publicistické interview v periodikách? N a tieto otázky si odpovieme v priebehu písania seminárnej práce a pevne veríme, že sa nám na ne podarí odpovedať

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 268 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

Megatrends and Media, Home Officetainment, 2021
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo vadis Massmedia Quo vadis Marketing 2018
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Marketing identity 2016, Značky, ktoré milujeme
rok vydania: 2020
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrendy a médiá 2017, Budúcnosť médií II.,
rok vydania: 2020
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Publikácie s podobným obsahom

ŠVOAUK 2022 : sekcia masmediálnej komunikácie, umeleckej komunikácie a teórie digitálnych hier
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
ŠVOaUK 2021, Sekcia masmediálnej komunikácie
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 MEGATRENDY A MÉDIÁ: HOME OFFICETAINMENT
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MARKETING
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MASSMEDIA
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrends and Media, Home Officetainment, 2021
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky