eKnižnica / Zborník / THE SPREAD OF DISINFORMATION. WHY DO PEOPLE BELIEVE THEM AND HOW TO COMBAT THEM. THE IMPORTANCE OF ...
Marketing,
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
DIFFERENTIATION OF APPROACHES TO GUERILLA MARKETING AND ITS INTERACTIVE
NOVÉ MÉDIA, PRAVDA A REALITA, AKO SA KRÁSA PREMENILA NA ŽENSKOSŤ, K
OFFLINE COMMUNICATION OF JAN PALÁRIK’S THEATRE IN TRNAVA, APPLICATION
VYUŽITIE ZVUKU V ANIMÁCII, REFLEXIA RÓMSKEJ TEMATIKY A JEJ OBRAZ V SL
zborník, FROM NEWS TO FAKE NEWS AND BACK, CATCHING THE IT DEVELOPMENT T
inovácie, inovačný proces, inovačný manažment, zborníky, MODEL OT
marketing, inovácie, digitálny marketing Inovačné procesy a komunik
environmentálny manažment, manažment inovácií, online komunikačné
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
Evaluating the Film ‘Hey There!’ Which Has Been Shot during the Covi
MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZ
NATURE AND SIGNIFICANCE OF IDENTITY IN MARKETING IDENTITY OF SOCIO-CU