eKnižnica / Zborník / inovácie, inovačný proces, inovačný manažment, zborníky, MODEL OTVORENEJ INOVÁCIE AKO PROST ...
Marketing,
How the Covid-19 Pandemic Has Affected the Virtual Economy in Second Lif
NEDOSTATKY INTERNEJ KOMUNIKÁCIE V PRINCÍPOCH SPOLOČENSKY ZODPOVEDNÉ
DIFFERENTIATION OF APPROACHES TO GUERILLA MARKETING AND ITS INTERACTIVE
THE SPREAD OF DISINFORMATION. WHY DO PEOPLE BELIEVE THEM AND HOW TO COM
OFFLINE COMMUNICATION OF JAN PALÁRIK’S THEATRE IN TRNAVA, APPLICATION
marketing, inovácie, digitálny marketing Inovačné procesy a komunik
environmentálny manažment, manažment inovácií, online komunikačné
K PROBLEMATIKE TVORBY A REALIZÁCIE PRVEJ ČASTI EKOINOVAČNÉHO PROCESU
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZ
ZODPOVEDNÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA V ŤAŽKÝCH ČASOCH KRÍZY Zmeny
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACIA VOLEJBALOVÉHO KLUBU HIT UCM TRNAVA MARKETING
PUBLICISTICK É A SPRAVODAJSKÉ INTERVIEW AN ALÝZA RECENZIE K OM PARACI