Quo Vadis Marketing 2020

eKnižnica / Zborník /
NEDOSTATKY INTERNEJ KOMUNIKÁCIE V PRINCÍPOCH SPOLOČENSKY ZODPOVEDNÉHO PODNIKANIA SOCIÁLNE SIE ...


Rok vydania:
2021
Dátum publikácie:
24.02.2021
Autor:

Adam Madleňák, Peter Murár, Lenka Labudová

Oblasť záujmu:

Marketing,


Anotácia:

Nielen podnikateľské prostredie sa vyznačuje v súčasnosti vysokým stupňom nepredvídateľnosti najmä v dôsledku pretrvávajúcich dopadov pandémie COVID-19 na hospodársky trh i rôzne ďalšie oblasti života ľudskej spoločnosti. Aktuálne trendy a rýchlosť negatívnych zmien sú v niektorých momentoch ťažko uchopiteľné, keďže sa odvíjajú od bezprecedentného prerušenia priemyselnej výroby a služieb v európskom i globálnom meradle. Žiadny z dotknutých alebo zainteresovaných subjektov nevie predpovedať, akým spôsobom sa problémy prejavia v hospodárskych odvetviach bezprostredne závislých od primárnej sféry. Nerozhodnosť mnohých národných zákonodarcov je preto daná práve neidentifikovateľným rozsahom zásahu do jednotlivých ekonomických činností, čo znemožňuje voľbu vhodného prostriedku, ktorý by vedel zmierniť dopady v podobe znižujúcej sa konkurencieschopnosti konkrétnych štátov, prípadne ich regiónov. Hoci nemožno určiť okamih, kedy popisovaná recesia dosiahne svoj vrchol, môžeme na základe jej doterajších prejavov dospieť k jednoznačnému záveru o potrebe zmeny myslenia pri výkone podnikateľskej činnosti na jednotnom európskom trhu. Tá bude predstavovať pritom žiaducu adaptabilitu na nový poriadok hospodárskeho trhu po skončení pandémie. Súčasťou tejto zmeny sa stane bezpochyby redefinovanie existujúcich pravidiel alebo prijatie úplne nových nástrojov slúžiacich na dosiahnutie vyššej efektivity systému riadenia ľudských zdrojov alebo ich úplné nahradenie prostredníctvom automatizovaných systémov, ktoré nepodliehajú nebezpečenstvu ohrozenia života a zdravia pri výkone práce. Keďže sa oblasť digitálneho vylúčenia ukázala počas trvania pandémie COVID-19 v mnohých prípadoch ako naliehavý problém, za perspektívne môžeme označiť do budúcna predovšetkým aktivity zamerané na zlepšenie digitálnych zručností a osvojenie si práce s modernými informačnými a komunikačnými technológiami nevynímajúc rôzne etické a bezpečnostné aspekty spojené s ich širším využívaním.

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 200 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

Publikácie s podobným obsahom

ŠVOAUK 2022 : sekcia masmediálnej komunikácie, umeleckej komunikácie a teórie digitálnych hier
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
ŠVOaUK 2021, Sekcia masmediálnej komunikácie
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 MEGATRENDY A MÉDIÁ: HOME OFFICETAINMENT
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MARKETING
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MASSMEDIA
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrends and Media, Home Officetainment, 2021
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky