eKnižnica / Zborník / NOVÉ MÉDIA, PRAVDA A REALITA, AKO SA KRÁSA PREMENILA NA ŽENSKOSŤ, KOMUNIKÁCIA V KYBERPRIESTOR ...
Marketing, Masmediálna komunikácia,
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
Evaluating the Film ‘Hey There!’ Which Has Been Shot during the Covi
INTERACTIVE ELEMENTS IN CONTENT MARKETING POLITICAL COMMUNICATION OF MPS
GENRE DIVERSITY IN JOURNALISM IN PUBLIC SERVICE BROADCASTING, TRUTH IN T
O kľúčových znakoch žurnalistickej profesie na Slovensku, Mediálne
Mediálna výchova v kontexte rodinnej výchovy, Nové úlohy v personá
Budúcnosť mediálnej terminológie, Jazyk a jeho používanie v kontex
THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA ON THE REPUTATION OF THE SPORTS CLUB, ELECTRO
INTERACTIVE ELEMENTS IN CONTENT MARKETING, POLITICAL COMMUNICATION OF MP
THE SPREAD OF DISINFORMATION. WHY DO PEOPLE BELIEVE THEM AND HOW TO COM
NÁSTROJE MARKETINGOVEJ KOMUNIKÁCIE VYUŽÍVANÉ PRI SÚČASNEJ, „ODK
ONLINE REPUTATION MANAGEMENT – THE STUDY, NEW FORMS OF THE POLITICAL S
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZ
NATURE AND SIGNIFICANCE OF IDENTITY IN MARKETING IDENTITY OF SOCIO-CU
THEORETICAL BASIS FOR THE USE OF THE CONCEPT OF SOLOMO MARKETING Socia