eKnižnica / Zborník / Využitie rozšírenej reality pri vzdelávaní detí, Implementácia mobilných aplikácií do vzd ...
Masmediálna komunikácia,
Evaluating the Film ‘Hey There!’ Which Has Been Shot during the Covi
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZ
NATURE AND SIGNIFICANCE OF IDENTITY IN MARKETING IDENTITY OF SOCIO-CU
PUBLICISTICK É A SPRAVODAJSKÉ INTERVIEW AN ALÝZA RECENZIE K OM PARACI
THE INFLUENCE OF IDENTITY AND IMAGE ON THE SELECTION OF UNIVERSITY HISTO
PROPAGÁCIA ZDRAVÉHO ŽIVOTNÉHO ŠTÝLU PROSTREDNÍCTVOM NÁSTROJOV D
KOMENTÁR V DENNEJ PERIODICKEJ TLAČI MOBILNÉ APLIKÁCIE A ICH VYUŽIT
Marketingový výskum a internet, Product placement, Public Relations sp
MEDIA AS THE INTERSPHERE OF HUMAN LIFE: ANOTHER VIEW, CREDIBILITY OF MES
Využitie nástrojov media relations v komunikácii Fakulty masmediáln
ANALYTICAL VIEW OF THE IMPORTANCE OF MODERN TOOLS OF PROMOTION IN SLOVA
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
How the Covid-19 Pandemic Has Affected the Virtual Economy in Second Lif