eKnižnica / Zborník / MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZDELÁVANIE AKO FAKTOR ZVYŠ ...
zborník
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
NATURE AND SIGNIFICANCE OF IDENTITY IN MARKETING IDENTITY OF SOCIO-CU
THE INFLUENCE OF IDENTITY AND IMAGE ON THE SELECTION OF UNIVERSITY HISTO
KOMENTÁR V DENNEJ PERIODICKEJ TLAČI MOBILNÉ APLIKÁCIE A ICH VYUŽIT
Marketingový výskum a internet, Product placement, Public Relations sp
MEDIA AS THE INTERSPHERE OF HUMAN LIFE: ANOTHER VIEW, CREDIBILITY OF MES
Využitie nástrojov media relations v komunikácii Fakulty masmediáln
ANALYTICAL VIEW OF THE IMPORTANCE OF MODERN TOOLS OF PROMOTION IN SLOVA
PERCEPTION: DETERMINANTS AND NATURE OF DIRECT AND INDIRECT, COLOR CHANNE
THE ROLE OF A DEBATE IN THE DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING, BEGINNING
Budúcnosť mediálnej terminológie, Jazyk a jeho používanie v kontex
Využitie rozšírenej reality pri vzdelávaní detí, Implementácia mo
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
Evaluating the Film ‘Hey There!’ Which Has Been Shot during the Covi
THEORETICAL BASIS FOR THE USE OF THE CONCEPT OF SOLOMO MARKETING Socia
How the Covid-19 Pandemic Has Affected the Virtual Economy in Second Lif