eKnižnica / Zborník / Evaluating the Film ‘Hey There!’ Which Has Been Shot during the Covid-19 Quarantine in the Co ...
Masmediálna komunikácia,
.
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
PUBLICISTICK É A SPRAVODAJSKÉ INTERVIEW AN ALÝZA RECENZIE K OM PARACI
PROPAGÁCIA ZDRAVÉHO ŽIVOTNÉHO ŠTÝLU PROSTREDNÍCTVOM NÁSTROJOV D
GENRE DIVERSITY IN JOURNALISM IN PUBLIC SERVICE BROADCASTING, TRUTH IN T
O kľúčových znakoch žurnalistickej profesie na Slovensku, Mediálne
PRODUKT VZDELÁVACEJ INŠTITÚCIE A JEHO VPLYV NA IMIDŽ VYSOKEJ ŠKOL
Budúcnosť mediálnej terminológie, Jazyk a jeho používanie v kontex
Využitie rozšírenej reality pri vzdelávaní detí, Implementácia mo
ONLINE REPUTATION MANAGEMENT – THE STUDY, NEW FORMS OF THE POLITICAL S
NOVÉ MÉDIA, PRAVDA A REALITA, AKO SA KRÁSA PREMENILA NA ŽENSKOSŤ, K
zborník, FROM NEWS TO FAKE NEWS AND BACK, CATCHING THE IT DEVELOPMENT T
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZ
NATURE AND SIGNIFICANCE OF IDENTITY IN MARKETING IDENTITY OF SOCIO-CU
THEORETICAL BASIS FOR THE USE OF THE CONCEPT OF SOLOMO MARKETING Socia
How the Covid-19 Pandemic Has Affected the Virtual Economy in Second Lif